Tränare

Igår tränade jag för Jenny i ridhuset. Markarbete stod på schemat och idag ska vi hoppa.
Jag tränar för Jenny vanligtvis två dagar i veckan, en markarbetsträning och en hoppträning.

Det är verkligen toppen toppen skönt att ha en tränare som står i samma stall, Jenny och hennes familj äger nämligen stallet jag står i och det är super att om det hänt något så finns hon nära och att hon har koll på Poppan varje dag.

Kan ju berätta att Jenny förövrigt är C-tränare i hoppning och har vinster upp till svårhoppning (den största är Nyköpings Grand prix som hon vann 2006). Hon tränar regelbundet för Helena Persson, men framför allt är hon en fantastisk instruktör och jag tror det bästa med henne är att hon verkligen engagerar sig i sina ekipage. Det är det jag tror att jag behöver, stöd från min tränare och jag kan ju bara konstatera att det har fungerat på mig.




Jenny & Robinzon

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja Jenny är fantastisk! :D

2009-10-29 @ 20:26:13
URL: http://hastliv.blogspot.com
Postat av: Elina

Kan inte mer än hålla med om att det är helt lovely att stå i samma stall som sin tränare :D

2009-10-29 @ 22:45:10
URL: http://puttees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0