Träning idag!

Hela veckan har jag verkligen ridit stenhårt, jag har ridit typ i en timma varje dag och verkligen verkligen ridit igenom henne. I onsdags gick det super på träningen och lika så i torsdags då hon nästan var för fin. Det är svårt att rida när hon är så himla lydig :) Nu ska vi i alla fall rida för Jenny idag och växla upp en växel.
Jag tycker det är mycket lättare att rida när hon är lite små stel och så men så fort det går bra glider man bara med och man vill inte "förstöra" något. Därför ska Jenny hjälpa mig idag.

Har ni tur kommer dessutom mamma och pappa att titta, kanske blir en liten film då också :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja film o bilder NU :D

2010-02-19 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0