Tillbaka i sadeln.

Eller egentligen inte alls, men tillbaka till bloggen i alla fall. Har saknat det lite faktiskt, men jag har varit så otroligt trött på allt vad datorer heter efter 24/7 framför den när jag jobbade på Universum.

Poppan och jag har haft en riktig svacka nu de senaste 7 veckorna. Från att debutera 1.10 till att knappt komma över 90, känndes jätte tråkigt och jag trodde att jag hade blivit värdelös på riktigt. Men efter ett återbesök från Joakim Mossenberg så hittade vi problmet, Poppan var öm i båda framkotorna och efter ett besök hos Bo Sjöholm på Mälarkliniken bekräftade han kotledsinflammation, en väldigt light sådan som tur är.
Nu är det 2 veckors skritt 2 x 20 minuter, 1 veckas skritt sedan 1 veckas galopp på rakt spår. Förhoppningsvis är hon bra sen och vi kan rida på som vanligt.

Har redan nu fått lite abstinens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0